Přejít k hlavnímu obsahu

Ředitelka krajského úřadu

Kompetence ředitelky krajského úřadu

Ředitelka krajského úřadu:

  • stojí v čele krajského úřadu
  • podle zvláštních předpisů plní vůči zaměstnancům kraje zařazeným do krajského úřadu funkci statutárního orgánu zaměstnavatele
  • zajišťuje úkoly v přenesené působnosti kraje vyplývající ze zvláštních zákonů
  • plní úkoly v samostatné působnosti uložené zastupitelstvem, radou nebo hejtmanem a další úkoly stanovené zákonem
  • vydává zejména organizační a pracovní řád, spisový řád a skartační řád krajského úřadu
  • stanoví podle zvláštních předpisů platy zaměstnancům kraje zařazeným do krajského úřadu
  • je oprávněna zúčastňovat se zasedání zastupitelstva a schůzí rady s hlasem poradním
  • je oprávněna předkládat radě návrhy na vydání nařízení kraje
  • podává Ústavnímu soudu návrh na zrušení nařízení obce za podmínek stanovených zvláštním právním předpisem
  • za plnění úkolů svěřených krajskému úřadu v samostatné a přenesené působnosti je odpovědná hejtmanovi

Kontakty

Mgr. Bc. Jitka Keková MPA

ředitelka krajského úřadu

  • Ředitelka krajského úřadu

Bc. Miluše Šafandová

asistentka ředitele

  • Ředitelka krajského úřadu

JUDr. Květa Olašáková

právník úřadu

  • Ředitelka krajského úřadu

Ing. Renáta Vrbová

manažer kvality

  • Ředitelka krajského úřadu